Special Ops Paintball: Rifleman - Viewing Profile - Special Ops Paintball

Jump to content


Rifleman's Profile User Rating: *****

Reputation: 0 Neutral
Group:
Retired/Inactive Moderator
Active Posts:
1,052 (0.37 per day)
Most Active In:
The Lounge (731 posts)
Joined:
22-September 06
Profile Views:
136,437
Last Active:
User is offline Oct 17 2009 12:20 AM
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Im member 580, joined Nov. 9, 2004
Age:
24 years old
Birthday:
July 5, 1990
Gender:
Male Male
Location:
Iva, South Carolina
Interests:
Paintball......well that's a given. Football, CC, Track. I like to hang out with my friends, and my flippin sweet awesome girlfriend. Video games are nice, but I dont really play them anymore. I like doin pretty much anything outside.

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me
AIM:
AIM  cobraup10
Website URL:
Website URL  http://

Previous Fields

Brigade Name:
RIFLEMAN

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: No Shave November.

    10 November 2008 - 02:39 PM

    Yep, I'm out. I shaved last night. forgot all about it too. I was like 'man i look like a beast.' then shaved. so yea.
  2. In Topic: OBAMA IS PRESIDENT!!

    04 November 2008 - 09:35 PM

    View Postlexy1636, on Nov 4 2008, 11:29 PM, said:

    Did anyone hear McCains speech? He already accepted defeat... It hasn't even been an hour and hes already giving it to him... Ah man... We made History... lets hope it was worth it..


    Yep, McCain just congradulated him on his victory.

    Personally I think that the American people will wish they hadn't voted the way they did in a few years.
  3. In Topic: No Shave November.

    09 October 2008 - 02:25 PM

    View Postrobin92490, on Oct 9 2008, 11:56 AM, said:

    Hey why am i not on the list? This is a perfect excuse to not shave my legs. :P


    haha btw, ghostinthewood... You cant MAKE me shave my legs. :)


    Robin....please...for all guys everywhere....please.

    Oh yea, Im in probably.
  4. In Topic: It's Redleg!!!

    02 August 2008 - 12:13 PM

    Ah, Welcome back old friend.
  5. In Topic: The Dark Knight

    18 July 2008 - 09:02 PM

    View PostBecc, on Jul 18 2008, 11:47 PM, said:

    i totally forgot about it coming out, and went to a Wanted (which was awesome!) instead tonight... omg, jam packed theater. but the previews for it looked really good, ill go see later for sure

    How do you forget about something as highly anticipated as this epic movie.....come on. It blows Wanted out of the water....along with everything else.

Friends

Rifleman hasn't added any friends yet.

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Ekima 

    29 Mar 2008 - 10:56
    Dude lol LOve AvAtAr haha
    lol
    Ekima
  2. Photo

    1-I 

    25 Mar 2008 - 13:41
    *poke* *poke*
Page 1 of 1